W Polsce wprowadzenie na rynek nowego produktu nie jest tak trudne. Wystarczy prosta kampania reklamowa, trochę ogłoszeń w prasie oraz Internecie i już można liczyć na zainteresowanie ze strony Klientów. W Stanach Zjednoczonych sprawa jest dużo bardziej skomplikowana.

 

Amerykański konsument jest wybredny i wcale nie tak podatny na reklamę jak osoba mieszkająca w Europie. Z racji tego wprowadzenie swojego produktu na tamtejszy rynek i jego wypromowanie wymaga specjalistycznej wiedzy i obycia z amerykańskim rynkiem. Jeżeli nie posiadasz doświadczenia w tym zakresie, możesz skorzystać z naszej pomocy.

 

Wprowadzenie produktu na rynek USA odbywa się etapowo i jest kompleksowe. Zaczynamy od poznania produktu, którego jesteś właścicielem oraz dokładnie analizujemy rynek amerykański, aby ocenić jaki może być na niego popyt i w które miejsce skierować reklamę. Kolejnym krokiem jest określenie ceny produktu, która zapewni zysk, ale jednocześnie będzie atrakcyjna dla konsumenta. Podczas kolejnych etapów zaczynamy przygotowania do kampanii reklamowej, zapewniamy wsparcie w przygotowaniu kanałów dystrybucji i wiele więcej.

 

Nasza praca nie kończy się jednak na zrealizowaniu tych celów. Po pozytywnym wprowadzeniu produktu na rynek stale go monitorujemy i odpowiednio reagujemy, aby zachować nie tylko jego dużą dostępność, ale także przyzwoitą sprzedaż oraz zysk.