delaware przekazywanie korespondencji

Korespondencja przychodząca od władz stanowych lub innych organów w przypadku gdy Nasza firma tylko zarejestrowana jest w stanie Delaware, a prowadzona w zupełniej innej części świata może stanowić problem. Jako, że w wielu przypadkach to agenci rejestrowi oferują swój adres korespondencyjny Twojej firmie postanowili oni ściągnąć ten problem ze swoich klientów. Oferują oni przekazywanie korespondencji przychodzącej do rąk właściciela lub innych osób prowadzących działania kierownicze w firmie.

Polish-American Investor Group oferuje usługi i opcji dotyczące odsyłania korespondencji do rzeczywistego zarządu firmy. Są to między innymi:

  • Skanowanie przychodzącej korespondencji i przesyłanie jej drogą mailową – korespondencja przychodząca na Twoją spółkę zostanie zeskanowana i wysłana na podany przez Ciebie adres e-mail. Opcja ta pozwoli na zaoszczędzenie na kosztach wysyłki i zdecydowanie skróci czas oczekiwania.
  • Pozbywanie się niechcianej poczty- przesyłki reklamowe są odbierane i niszczone.
  • Nieograniczone zmiany adresowe – wielu agentów rejestrowych pozwala na zmienianie adresu na który odsyłana będzie korespondencja bez ograniczeń i bez dodatkowych opłat.
  • Przyjmowanie korespondencji poleconej – przyjmowanie przesyłek i listów, które wymagają podpisu osoby, na którą zaadresowana jest przesyłka lub list. (najczęściej w przypadku kurierów).
  • Tymczasowa zmiana adresu – jeśli jesteś w podróży lub tymczasowo przeprowadzasz się lub zmieniasz siedzibę firmy istnieje możliwość tymczasowej zmiany adresu na który odsyłana będzie korespondencja.
  • Usługi tłumaczeniowe – niektórzy agenci rejestrowi w zależności od pakietu dodają do swoich usług możliwość tłumaczenia korespondencji na zrozumiały przez Ciebie język. W momencie odbioru przekazanej korespondencji będzie ona już przetłumaczona na język, który wybierzesz.
  • Wsparcie klienta – nie zawsze, nawet przetłumaczone dokumenty mogą być dla nas nie zrozumiałe. Z tego powodu wielu agentów rejestrowych oferuje swoim klientom pomoc w ich zrozumieniu. W razie jakichkolwiek treści listów, które nie są dla nas zrozumiałe istnieje możliwość skontaktowania się z agentem telefonicznie lub drogą mailową w celu uzyskania wyjaśnień.

Polish-American Investor Group rozłożyło usługę przekazywanie korespondencji tak, by sprostać wymaganiom wszystkich klientów. Umożliwia to klientom wybranie najodpowiedniejszej usługi bez ponoszenia kosztów za opcje, których nie wykorzystują.

Standardowy pakiet przekazywnia korespondencji
Standardowe, czyli podstawowe pakiety przekazywania korespondencji zostały stworzone z myślą o klientach, którzy przewidują małą ilość przychodzącej korespondencji. W przypadku otrzymania ewentualnej korespondencji, przesyłka odsyłana jest do rzeczywistej siedziby firmy tego samego dnia lub następnego dnia roboczego przesyłką poleconą ekspresową, a zapisy wszystkich otrzymanych pism udostępniane są na prośbę właściciela lub osoby pełniącej funkcje kierownicze w spółce. Najczęściej pakiety standardowe przekazywania korespondencji podzielone są na tzw. ‘kredyty’. Ilość kredytów, które otrzyma klient zależna jest od tego, którą opcję wybiera. Klient wybierający Standardowy pakiet przekazywania korespondencji ma najczęściej do wyboru dwa różne abonamenty. Najczęściej jest to Standardowy pakiet przekazywania korespondencji 10 i nieco droższy standardowy pakiet przekazywania korespondencji 15. Liczba przy nazwie pakietu świadczy o tym, ile mamy kredytów do wykorzystania w ramach abonamentu. Kredyty odejmowane są za każdym razem gdy przekazana zostanie nam korespondencja. Jeśli przekazana zostanie niechciana korespondencja reklamowa, a odjęty zostanie nam kredyt, klient najczęściej musi skontaktować się ze swoim agentem rejestrowym oferującym mu usługę przekazywania korespondencji w celu wyjaśnienia zajścia i ponownego przywrócenia kredytów. Istnieje także możliwość zastrzeżenia sobie przekazywania korespondencji od konkretnego nadawcy. W przypadku gdy przekroczymy ilość kredytów w ramach danego abonamentu, lub w wypadku gdy termin abonamentu upłynie należy ponownie wykupić roczny pakiet zgodnie z preferencjami.

Pakiet przekazywania korespondencji Premium
Pakiety Przekazywania Korespondencji Premium zostały stworzone z myślą o klientach, którzy planują otrzymywać większą ilość przesyłek. Zazwyczaj w pakietach Premium, przychodząca korespondencja jest zbierana do jednej osobnej koperty i wysyłana do właściciela lub osoby pełniącej funkcje kierownicze w spółce z końcem tygodnia roboczego. Istnieje opcja dostosowania czasu przekazywania korespondencji na przekazywanie cotygodniowe, przekazywanie co drugi tydzień, raz w miesiącu itd. Prowadzony jest zapis wszystkich przesyłek poleconych, kurierskich lub innych, które mają numer referencyjny. Znaczki wliczone są w koszty pakietu tylko w przypadku listów o treści biznesowej. W momencie otrzymania przesyłki agenci rejestrowi najczęściej kontaktują się z docelowym nadawcą i informują o możliwości przekazania korespondencji przez kuriera za dodatkową opłatą. Istnieje także możliwość przetłumaczenie dostarczonej korespondencji za dodatkową opłatą. Jeśli spółka nie posiada tłumacza z którym na stałe współpracuje, szukanie tłumacza może okazać się długotrwałym procesem. Agenci rejestrowi za dodatkową opłatą lub w zależności od wybranego abonamentu oferują tłumaczenie korespondencji na miejscu. Wtedy klient otrzymuje już przetłumaczoną korespondencję.

Pakiety przekazywania korespondencji dostosowane do indywidualnych wymagań klienta.

Nie dla wszystkich klientów pakiety mogą okazać się korzystne dlatego też oferujemy indywidualne pakiety dostosowane do potrzeb klienta.